The new guy. Del 2.

God jul alla Beliebers! Här är er julklapp från mig och Sara ---> En ny del av The new guy!


- Berätta allt! var det första Becca sa till mig när vi träffades direkt efter skolan.
- Okej sa jag och började berätta.


Plötsligt kände jag hur någon knackade på min axel, jag vände mig om och där stod Justin.
Jag rodnade och kollade snabbt på Becca.


- Jag går i förväg, sa hon och blinkade med ena ögat till mig.
- Hej sa jag till honom och log.

han log och svarade

- Ska vi hitta på något?

Jag nickade försikting och sa sedan


- Visst, vad ska vi göra ?
- Vi dra till stan, asså om du vill...
- Okej visst, Jag måste bara hem och hämta pengar.¨
- Okej svarade han och vi började gå hem till mig.


Jag messade Becca och sa att vi inte kunde ses.





Det blev lite kort.. men men !
Hoppas ni har haft en riktigt bra julafton!



// Maggan.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

meerrrr!!! :D

as bra :D <3

2011-12-25 @ 04:51:51
URL: http://3meliii3.devote.se
Postat av: Arlinda

Meeeer!! Jag är ny och läser denna men jag älskaar den :D

2011-12-25 @ 21:59:05
Postat av: Mathilda

meeeeer :D

2011-12-26 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0