The new guy. Del 4,

När jag kom hem så satte jag på datan för att kolla bdb och facebook.

 

- Ojj.... 74 nya händelser på en dag, sa jag tyst för mig själv när jag var inloggad på facebook.

Jag orkade inte kolla alla så jag bläddrade vidare.

Under den tiden när jag kollade alla nya bilder på bdb så pep det till i min mobil, jag röck åt mig den snabbt för att se vem smset var ifrån.

"Jag kommer nu !! Puss&Kram<33" stod det och det var från Becca.

Jag fortsatte att kolla bilderna och sedan knackade det på dörren, jag öppnade och där stod Becca.

- Hey snygging! Sa jag till henne och gav henne en kram.

- Tjenare tjenare, svarade hon och skrattade.

- Berätta nu! fortsatte hon och vi gick upp till mitt rum och jag började berätta om min och Justins dag på stan..

- Hände nåt mer? frågade hon när jag berättat om allt utom kyssen.

- Ja vänta det kommer!

- Okeyy, sa hon ivrigt.

- På bussen påväg hem så pratade vi om olika saker. Och sen precis innan jag skulle kliva av så kysste han mig!!

- Nej är det sant? Vadå, så nu är ni typ pojkvän och flickvän eller? frågade Becca och hade ett STORT leende på läpparna.

- Asså jag vet inte.... Men typ? Svarade jag.

 

 

(Nästa dag)

 

När jag kom till skolan så stod Justin utanför och väntade.

När jag kom fram fick jag en kram och sedan gick vi in hand i hand.

- Vad har ni för er då? frågade Mike lite retsamt.

- Vi går här ser du väl? svarade jag lite retsamt.

Alla tre skrattade och vi gick in till lektionen.

 


 

Kommentera om ni vill ha mer :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeer :D är beroende :D

2011-12-29 @ 03:07:27
Postat av: Arlinda

meeer taack :D<3

2011-12-29 @ 18:10:47
URL: http://lindaaii.blogg.se/
Postat av: Emelie

meerr!! :D

2011-12-30 @ 03:22:03
URL: http://justinsshawtyforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0