The new guy, del 5.

Jag och Justin satte oss bredvid varandra, på samma plats som dagen innan.



Första lektionen hade vi matte.





- Ska du göra något speciellt på lördag kväll? viskade jag lite försiktigt till Justin.



-Nej det tror jag inte, vadårå? svarade han.



- Tänkte om du ville komma över och titta på nån film ? Mina föräldrar ska bort på middag så dom kommer nog hem sent.



- Okej! sa han och sedan fortsatte vi jobba.





På rasten gick vi till fritidsgården och träffade Becca.





- Hmm, hur äre med er då ? undrade hon när vi kom fram till henne.



- Bara bra! Svarade Justin med ett stort smajl.



- Haha, vad ska du göra på lördag Julia ? frågade hon.



Jag tittade på Justin som även tittade på mig.


- Jag är upptagen då, hurså? svarade jag.



- Tänkte om tjejerna skulle träffas kanske? Men okej, vi får ta det någon annan dag så får ni göra det ni har tänkt.



- Tack, vi kanske kan ta det på fredag ?



- Det är klart!





När det var lunch så skulle jag gå till bordet där resten av ''oss'' satt, alltså Justin, Becca, Linda och Marie.



Vilket jag inte la märke till var att någon hade spillt vatten på golvet mitt i matsalen, och jag med mina klackskor gick precis där och halkade.



Jag tappade brickan med maten på och fick det över mig.



- HAHAHAHAHAHHAHA!!!!



det hördes skratt från hela matsalen.



- Ahmen dedär var inte kul!



Skrek jag och kände hur röd jag blev i ansiktet.





Linda kom fram till mig och hjälpte mig upp från golvet.



- Asså mitt hår är förstört!!!



- Nejdå det ser bra ut. Svarade Becca som också hade kommit fram.





Jag gick direkt in på tjejtoan och ringde min mamma.



- Hej mamma!



- Hej älskling, hur är det?



- Skit! Kan du komma och hämta mig ?



- Men gumman jag ska på möte om 7 minuter, jag hinner inte.



- Ahmen vafan?! skrek jag i telefonen.



- Men raring, vad är det som har hänt?



- Ja, jag halkade i matsalen och fick brickan över mig så jag har fullt med mat över mig!!!!



- Okej jag skyndar mig hem och hämtar rena kläder till dig så får du byta om.



- Tack mamma!



- Hejdå, jag älskar dig gumman, puss!



- Älskar dig med. Skynda dig! puss.





Jag la på luren och skickade sedan ett sms till Becca.



''Kom till tjejtoan, mamma ska komma med rena kläder till mig och vill inte vara här själv. puss <33''





Några sekunder senare hörde jag fotseg utanför dörren och Becca kom in.




Kommentera :D <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeer :D as bra

2011-12-30 @ 13:12:41
Postat av: Arlinda

meeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!

2011-12-30 @ 13:33:30
URL: http://lindaaii.blogg.se/
Postat av: Emelie

meeerrr!! :D

2012-01-01 @ 04:19:39
URL: http://http:/justinsshawtyforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0